Eliberarea cărţii electronice de identitate

Începând cu data de 28.04.2025  la nivelul Sectorului 2 a început emiterea cărții electronice de identitate.

Opțiunea pentru a solicita o carte electronică de identitate poate fi exprimată oricând de către titular, indiferent de termenul de valabilitate al actualului act de identitate iar documentele necesare emiterii cărții electronice de identitate, se vor depune la sediul Serviciului Evidență Persoane, situat în incinta Mall Veranda din str. Ziduri Moși, nr. 23, Sector 2, momentan doar pentru cetăţenii cu domiciliul pe raza Sectorului 2 și vârsta peste 14 ani.

Actele necesare pentru eliberarea cărţi electronice pot fi vizualizate pe link-ul https://hub.mai.gov.ro

Prima carte electronică de identitate se eliberează gratuit pentru cetățenii români începând cu vârsta de 14 ani, în limita fondurilor asigurate prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR)

Depunerea cererii de eliberare a CĂRȚII ELECTRONICE DE IDENTITATE se face exclusiv pe bază de programare online, accesând pagina de programări din hub-ul M.A.I., respectiv https://hub.mai.gov.ro

Înmânarea cărții electronice de identitate se face conform următorului program:                                                                                               Luni-Miercuri : 15:00-16:30, Joi : 17:00-18:30, Vineri : 13:00-14:00

Eliberarea cărţii simple de identitate / vize de reşedinţă 

se poate face atât pe bază de programare online, pe site-ul DPEPSC Sector 2, accesând link-ul https://programari-veranda.pentrusectorul2.ro  ori prin prezentarea la ghișeu, fără programare.

ATENȚIE !
Programările efectuate în hub-ul M.A.I. pot fi utilizate doar pentru depunerea cererii în vederea emiterii cărții electronice de identitate,

iar programările efectuate pe site-ul DPEPSC Sector 2 pot fi utilizate numai pentru depunerea cererii în vederea emiterii unei cărți de identitate simple.

* În vederea reducerii timpului de așteptare la ghișeu, vă recomandăm să efectuați o programare online.



- Înregistrarea nașterii nou-născuților din sectorul 2 al Municipiului București /eliberarea duplicatelor de nașteri
- Programare on-line pentru oficierea căsătoriei
- Transcrieri Certificate de naştere/căsătorie pentru cetățenii români
- Duplicate certificate de deces 

ANUNȚURI / COMUNICATE

Conform OUG nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrație publice centrale, administrației publice locale și al instituțiilor publice, și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare
A FOST ELIMINATĂ CERINȚA PREZENTĂRII DE COPII ALE DIVERSELOR DOCUMENTE 
elaborate de autoritățile și instituțiile publice către autorii cererilor depuse la autoritățile/instituțiile publice cu competențe în materie, precum și obligațiile instituite în sarcina instituțiilor publice, organele de specialitate ale administrației publice centrale și locale  precum și persoanele juridice de drept privat care, potrivit legii, au obținut statut de utilitate publică sau sunt autorizate să presteze un serviciu public, regim de putere publică cu privire la cereri formulate de o persoană fizică/juridică. 
© 2025 Primăria Sectorului 2 București. Direcția Publică de Evidență Persoane și Stare Civilă. Powered by Direcția Digitalizare I Biroul Digitalizare