Începând cu data de 28.04.2025 la nivelul Sectorului 2 a început emiterea cărții electronice de identitate.
Opțiunea pentru a solicita o carte electronică de identitate poate fi exprimată oricând de către titular, indiferent de termenul de valabilitate al actualului act de identitate iar documentele necesare emiterii cărții electronice de identitate, se vor depune la sediul Serviciului Evidență Persoane, situat în incinta Mall Veranda din str. Ziduri Moși, nr. 23, Sector 2, momentan doar pentru cetăţenii cu domiciliul pe raza Sectorului 2 și vârsta peste 14 ani.
Actele necesare pentru eliberarea cărţi electronice pot fi vizualizate pe link-ul
https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/documente-necesare/
Prima carte electronică de identitate se eliberează gratuit pentru cetățenii români începând cu vârsta de 14 ani, în limita fondurilor asigurate prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR).
Depunerea cererii de eliberare a cărții electronice de identitate se face exclusiv pe bază de programare online, accesând pagina de programări din hub-ul M.A.I., respectiv https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/harta .